Andrej Brabec

Andrej Brabec

(zkratka autora: abc)

Po půlroční zkušenosti s tradičním zpravodajstvím se rozhodl zaměřit výhradně na počítačové hry a novinky ze světa herního průmyslu. Vyznává PC platformu, krásné ženy, dobré knihy a elektronickou hudbu.

Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Dota 2
20. února 2017

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový...

VIDEO: Jízda v Porsche jako způsob, jak ovládat DOOM? Nebezpečná volba

20. února 2017

Seznam způsobů, jak lze ovládat klasickou střílečku DOOM, se rozrostl o další bizarní možnost. Po...

Poště se ztratily retro hry za čtvrt milionu. Krádež, tvrdí adresát

20. února 2017

Americký fanoušek konzole Super Nintendo Entertainment System chtěl vytvořit rozsáhlý archiv her....

Z nemocnice na Zélandu zmizela konzole pro děti na chemoterapii

19. února 2017

Z nemocnice na Novém Zélandu zmizel PlayStation 4. Konzole byla přišroubovaná ke stolu na oddělení...

Platforma pro komunitní financování vývojářům rozdá 12,5 milionu

17. února 2017

Netradiční web pro komunitní financování Fig učinil další vlídný krok. Autorům herních projektů...

Šance na získání luxusních vzhledů se nezměnila, vzkazuje Blizzard

17. února 2017

Lidé kvůli nové tematické akci v Overwatch spekulují o snížené šanci na získání alternativních...

S podvodníky ve hře bojuje počítač, učí se je rozpoznávat automaticky

17. února 2017

Prokletím téměř každé populární on-line hry jsou lidé využívající podvodné programy. Výjimkou není...

Blizzard objasňuje mantinely obchodování se zlatem z World of Warcraft

16. února 2017

Možnost nakupovat ve World of Warcraft zlato za skutečné peníze prý byla způsobem, jak hráče...

Hry od Valve během vývoje nemají nijak omezený rozpočet

16. února 2017

Šéf Valve říká, že postoj firmy k vytváření rozpočtů ostatní společnosti nechápou. Buďto ho při...

Tvůrci odhalili, jak přesná jsou neoficiální data prodejů na Steamu

16. února 2017

Služba Steam Spy z veřejných dat již téměř dva roky odhaduje, kolik lidí vlastní konkrétní hry na...

Šest her, které lidé milovali a nikdo je nekupoval

16. února 2017

U některých titulů je možné pozorovat obdivuhodnou propast mezi hodnocením a komerčním úspěchem....

Historie Blizzardu: Zrušené hry a úspěch, který nikdo nemohl očekávat

15. února 2017

Vývojářské studio Blizzard mělo vždy jednu unikátní vlastnost. Masám totiž dokázalo přiblížit jinak...