iDNES.cz


Pátek 26. dubna 2024. Oto.

Reklama a marketing

Externí obrázek

+ 32,6 milionu zobrazených stránek za měsíc*
+ 15,2 milionu návštěv za měsíc*
+ 59% meziroční nárůst počtu zobrazených stránek*
+ 247 000 uživatelů zpravodajské aplikace pro Android a iPhone*

* Interní údaje iDNES.cz, stav za měsíc leden 2013 

Zpravodajství sledují lidé stále více mimo dosah počítače při cestách hromadnou dopravou nebo venku na výletě ve svém telefonu. Mobilní marketing je tak příležitostí, jak oslovit zajímavou skupinu aktivních lidí.

Externí obrázek

Mezi nejvyužívanější služby bezpochyby patří mobilní verze nejdůvěryhodnějšího portálu v ČR, mobilní verze iDNES.cz. Jeho následovníkem v návštěvnosti je nejlepší evropský vyhledávač dopravního spojení m.idos.cz. Inzerovat je možné také ve všech dostupných aplikacích iDNES.cz pro Android, iPhone i Windows Mobile. 

Své aplikace i mobilní weby pravidelně aktualizujeme a přinášíme nové služby napříč všemi platformami. Tím vzniká i větší prostor pro oslovení uživatelů, kteří nové služby jako je například spuštění intuitivního televizního programu pro dotykové mobilní telefony velmi rádi používají.

Současné trendy vedou k mobilním zařízením

Podle našich interních statistik roste meziročně počet zobrazených stránek mobilních webů o 59 % a počet návštěv dokonce o více jako 160%. Zároveň roste i stahování a používání samostatných aplikací. Vše souvisí s nárůstem počtu chytrých mobilních zařízení mezi uživateli. Současný trend je přesouvání konzumace běžného obsahu směrem k chytrým mobilním zařízením.

Externí obrázek

Návštěvnost mobilní iDNES.cz


Ukázky kampaní

Kampaň č. 1 se týkala distribuce komponent pro DTP a předtiskovou přípravu

  • Datum: 20. 6. 2011 – 26. 6. 2011
  • Počet zobrazení banneru celkem: 1 408 486
  • Počet unikátních návštěv: 214 465
  • Počet zobrazení LP: 3 779
  • CTR průměr: 0,27 %

Kampaň č. 2 byla z oboru telekomunikací, proběhla na portále m.idnes.cz

  • Datum: 1. 2. 2011 – 6. 2. 2011
  • Počet zobrazení banneru celkem: 2 176 607
  • Počet unikátních návštěv: 289 357
  • Počet zobrazení LP: 6 504
  • CTR průměr: 0,3%

Kampaň č. 3 byla zacílena na uživatele iPhonů, výsledkem tedy byl menší počet zobrazení banneru celkem, na druhou stranu byla kampaň efektivnější, s CTR ve výši 0,41 %. Šlo o kampaň z oboru pojišťovnictví. 

  • Datum: 21. 3. 2011 – 27. 3. 2011
  • Počet zobrazení banneru celkem: 398 816
  • Počet unikátních návštěv: 19 010
  • Počet zobrazení LP: 1 648
  • CTR průměr: 0,41%

Možnosti inzertních formátů a ceník

Standardním reklamním formátem na mobilních webech m.iDNES.cz a m.idos.cz je banner s rozměrem 300 × 50 pixelů. Kromě toho lze nasadit také hypertextovou inzerci nebo nestandardní formáty. 

Hlavními rysy mobilní kampaně na m.idnes.cz jsou výkonnost, měřitelnost a interaktivita.

m.idnes.czTOP BANNER 300x50pxHyper TEXT
Počet zobrazení/měsíc (2/2012)
17 121 00017 121 000
Návštěvy/měsíc (2/2012)1 733 0001 733 000
Garance návštěv/měsíc1 000 0001 000 000

Největší předností kampaně na m.idos.cz je jedinečná možnost regionálního cílení. Je možné cílit na jednotlivá města, kraje, cílovou či startovní destinaci.

m.idos.czTOP BANNER 300x50px
Počet zobrazení/měsíc (2/2012) 3 470 000
Návštěvy/měsíc (2/2012)743 000
Garance návštěv/měsíc300 000

Někteří uživatelé dávají přednost aplikacím pro Android nebo iPhone, které se pohodlně ovládají pomocí gesta a lépe zapadají do prostředí telefonu než webové stránky. Tento moderní formát má výrazný růstový potenciál. 

aplikacePartner aplikace: 320x50px/640x100px
Počet aktivních uživatelů/měsíc (2/2012)106 964
Počet sessions/měsíc (2/2012)1 600 746
Garance–––

Podrobnější informace a ceník naleznete zde

Kontakt

Pro více informací kontaktujte naše obchodní oddělení. Naši obchodníci vám rádi pomůžou naplánovat kampaň, která cíleně osloví velké množství potenciálních zákazníků. Dostihnete nás e-mailem nebo telefonicky na +420 22506 3344.

Chci kontaktovat obchodníka.


© 1998–2024 MAFRA, a. s. a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s. zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s. se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328.