Reklama a marketing
+ 32,6 milionu zobrazených stránek za měsíc*
+ 15,2 milionu návštěv za měsíc*
+ 59% meziroční nárůst počtu zobrazených stránek*
+ 247 000 uživatelů zpravodajské aplikace pro Android a iPhone*
* Interní údaje iDNES.cz, stav za měsíc
leden 2013
Zpravodajství sledují lidé stále více mimo dosah počítače při cestách hromadnou dopravou nebo venku na výletě ve svém telefonu. Mobilní marketing je tak příležitostí, jak oslovit zajímavou skupinu aktivních lidí.
Mezi nejvyužívanější služby bezpochyby patří mobilní verze nejdůvěryhodnějšího portálu v ČR, mobilní verze iDNES.cz. Jeho následovníkem v návštěvnosti je nejlepší evropský vyhledávač dopravního spojení m.idos.cz. Inzerovat je možné také ve všech dostupných aplikacích iDNES.cz pro Android, iPhone i Windows Mobile.
Své aplikace i mobilní weby pravidelně aktualizujeme a přinášíme nové služby napříč všemi platformami. Tím vzniká i větší prostor pro oslovení uživatelů, kteří nové služby jako je například spuštění intuitivního televizního programu pro dotykové mobilní telefony velmi rádi používají.
Současné trendy vedou k mobilním zařízením
Podle našich
interních statistik roste meziročně počet zobrazených stránek mobilních webů o 59
% a počet návštěv dokonce o více jako 160%. Zároveň roste i stahování
a používání samostatných aplikací. Vše souvisí s nárůstem počtu
chytrých mobilních zařízení mezi uživateli. Současný trend je přesouvání
konzumace běžného obsahu směrem k chytrým mobilním zařízením.
Návštěvnost mobilní iDNES.cz
Ukázky kampaní
Kampaň
č. 1 se týkala distribuce komponent pro DTP a předtiskovou přípravu
- Datum:
20. 6. 2011 – 26. 6. 2011
- Počet zobrazení banneru celkem: 1 408 486
- Počet
unikátních návštěv: 214 465
- Počet zobrazení LP: 3 779
- CTR
průměr: 0,27 %
Kampaň č. 2 byla z oboru telekomunikací, proběhla na portále m.idnes.cz
- Datum: 1. 2. 2011 – 6. 2. 2011
- Počet
zobrazení banneru celkem: 2 176 607
- Počet unikátních návštěv:
289 357
- Počet zobrazení LP: 6 504
- CTR průměr:
0,3%
Kampaň č. 3 byla zacílena na uživatele iPhonů, výsledkem tedy byl menší počet zobrazení banneru celkem, na druhou stranu byla kampaň efektivnější, s CTR ve výši 0,41 %. Šlo o kampaň z oboru pojišťovnictví.
- Datum:
21. 3. 2011 – 27. 3. 2011
- Počet zobrazení banneru celkem: 398 816
- Počet
unikátních návštěv: 19 010
- Počet zobrazení LP: 1 648
- CTR
průměr: 0,41%
Možnosti inzertních formátů a ceník
Standardním reklamním formátem na mobilních webech m.iDNES.cz a m.idos.cz je banner s rozměrem 300 × 50 pixelů. Kromě toho lze nasadit také hypertextovou inzerci nebo nestandardní formáty.
Hlavními rysy mobilní kampaně na m.idnes.cz jsou výkonnost, měřitelnost a interaktivita.
m.idnes.cz | TOP BANNER 300x50px | Hyper TEXT |
---|---|---|
Počet zobrazení/měsíc (2/2012) | 17 121 000 | 17 121 000 |
Návštěvy/měsíc (2/2012) | 1 733 000 | 1 733 000 |
Garance návštěv/měsíc | 1 000 000 | 1 000 000 |
Největší předností kampaně na m.idos.cz je jedinečná možnost regionálního cílení. Je možné cílit na jednotlivá města, kraje, cílovou či startovní destinaci.
m.idos.cz | TOP BANNER 300x50px |
---|---|
Počet zobrazení/měsíc (2/2012) | 3 470 000 |
Návštěvy/měsíc (2/2012) | 743 000 |
Garance návštěv/měsíc | 300 000 |
Někteří
uživatelé dávají přednost aplikacím pro Android nebo iPhone, které se pohodlně ovládají
pomocí gesta a lépe zapadají do prostředí telefonu než webové stránky. Tento moderní
formát má výrazný růstový potenciál.
aplikace | Partner aplikace: 320x50px/640x100px |
---|---|
Počet aktivních uživatelů/měsíc (2/2012) | 106 964 |
Počet sessions/měsíc (2/2012) | 1 600 746 |
Garance | ––– |
Podrobnější
informace a ceník naleznete zde.
Kontakt
Pro více informací kontaktujte
naše obchodní oddělení. Naši obchodníci vám rádi pomůžou naplánovat
kampaň, která cíleně osloví velké množství potenciálních zákazníků.
Dostihnete nás e-mailem nebo telefonicky na +420 22506 3344.